Кафедра шоу-бізнесу

Розміщено Універсальні в 17 октября 2010

Стеценко Кирило Вадимович – завідуючий кафедрою, доцент,
заслужений артист України, скрипаль. Фахівець у галузі рекордингової
індустрії, фандрейзингу, стилістики сучасної популярної музики;

У 2000 році керівництво КНУКіМ здійснило рішучий інноваційний крок,
створивши на теренах східноєвропейського і пострадянського простору
першу кафедру менеджменту шоу-бізнесу. Це рішення сприяло заснуванню
Київської школи шоу-бізнесу. Великий вплив на активізацію цього процесу
справило видання книг ректора КНУКіМ, професора Михайла Михайловича
Поплавського - «Менеджер шоу-бізнесу» та «Шоу-бізнес: історія, теорія,
практика».

Шоу-бізнес – сектор індустрії розваг, а також професійна комерційна
діяльність у галузі масової культури, зміст якої полягає в організації
створення, поширення та масового споживання творів часових
(процесуальних) видів мистецтва. Наявність твору мистецтва, як продукту
діяльності, а також його комерційна спрямованість на ринок саме масового
споживання визначають специфіку шоу-бізнесу.

Кафедра здійснює підготовку фахівців за кваліфікацією:

  • менеджер шоу-бізнесу

Викладачі кафедри - майстри своєї справи, фахівці зі стажем роботи не
менше 10 років в медійному концертному бізнесі, а також в індустрії
розваг.

 

Професорсько-викладацький склад:

Товстоган Юрій Георгійович - доцент кафедри, фахівець у галузі комп’ютерних технологій в модельному та шоу-бізнесі, міжнародних проектах шоу-бізнесу;

Малоока Леся Василівна - кандидат історичних наук, доцент. Фахівець у галузі мистецьких технологій шоу-програм;

Литовка Олександр Володимирович – доцент, фахівець у галузі індустрії розваг, організації концертно-гастрольної діяльності;

Матвійчук Анатолій Миколайович - народний артист України, доцент. Фахівець у галузях журналістики і креативних технологій шоу-бізнесу;

Зирін Олександр Альбертович – доцент, фахівець у галузі продюсування аудіовізуальних проектів;

Афанасьєва Катерина Олександрівна - кандидат філологічних наук, доцент.

 

Формуючи зміст спеціалізованих навчальних дисциплін, кафедра шоу-бізнесу спирається на такі принципи:

  • збалансованість рівнів стратегічного управління (особистісний, корпоративний, галузевий, національний);
  • узагальнення актуальної української та російської практики;
  • адаптоване використання досвіду США та Західної Європи;
  • посилення актуальності та практичної цінності дисциплін для студентів.

Фахові дисципліни:

  • основи шоу-бізнесу, історія шоу-бізнесу;
  • професійна культура менеджера шоу-бізнесу;
  • організація заходів шоу-бізнесу;
  • організація концертно-гастрольної діяльності індустрії розваг;
  • рекордингова індустрія; відеоіндустрія;
  • телевиробництво; кіновиробництво;
  • персональний менеджмент артиста;
  • фандрейзинг;
  • менеджмент проектів шоу-бізнесу;
  • маркетинг шоу-бізнесу;
  • реклама в шоу-бізнесі;
  • PR в шоу-бізнесі;

Допоміжні фахові дисципліни:

  • мистецькі технології шоу-програм;
  • стилістика сучасної популярної музики;
  • основи сценічної майстерності артиста;
  • технічне забезпечення шоу-бізнесу;
  • комп’ютерні технології шоу-бізнесу;
  • інтернет-технології шоу-бізнесу;
  • правове забезпечення шоу-бізнесу;
  • авторське право;
  • творчі медіатехнології шоу-бізнесу;
  • теорія ЗМІ;
  • продюсування медіа проектів;

 

Навчальна лабораторія

Лабораторія кафедри впроваджує інтерактивні ділові ігри для
менеджерів шоу-бізнесу; формує банк аудіо, відео та комп’ютерної
інформації; координує роботу міжфакультетної творчої майстерні
«УНІВЕРС»; презентує різноманітні проекти КНУКіМ у галузі шоу-бізнесу.

Адреса кафедри : вул. Щорса, 36; каб. 601; тел.: 529-98-40.


Рекомендую також наступні твори:

  • Нет подходящих публикаций