Факультет професійної адаптації і підприємництва

Розміщено Менеджмент в 17 октября 2010

Факультет професійної адаптації і підприємництва створено у листопаді
2000 р. у зв’язку з потребою організаційно забезпечити основний принцип
Європейського університету “Вчись, працюючи” – наблизити навчання до
потреб реального життя за умов трансформаційної економіки.

Це спеціалізований підрозділ, діяльність якого спрямована на
практичну підготовку та психологічну адаптацію студентів усіх
спеціальностей до роботи в умовах реального ринку, яка передбачає:

  • практичну підготовку студентів на базі університетської навчально-тренувальної фірми;
  • перепідготовку, курсову підготовку та підвищення кваліфікації з базових спеціальностей;
  • практику, стажування студентів;
  • комплексні бізнес-тренінги;
  • психологічні тренінг-семінари з професійної адаптації для випускників.

Одним із пріоритетних напрямів діяльності факультету є формування
творчої особистості студента, здатного реалізувати свій інтелектуальний і
культурно-освітній потенціал в умовах становлення ринкових відносин в
Україні.

Для забезпечення цього перед колективом факультету поставлено
завдання поглибити вивчення студентами питань, пов’язаних із розробкою
та практичною реалізацією бізнес-планів. Щороку проводиться загально
університетський конкурс бізнес-планів (цей захід є складовою
Всеукраїнського конкурсу бізнес-планів).

Європейський університет як переможець тендеру на кращий вищий
навчальний заклад з підготовки осіб, що тимчасово втратили роботу,
відповідно до договору з Київським обласним центром зайнятості,
систематично організовує курсову підготовку для осіб, що тимчасово з тих
чи інших причин не мають відповідної роботи.

Підготовка на факультеті проводиться за такими програмами навчання:

  • бухгалтерський облік
    (управлінський, фінансовий, податковий облік, облік ЗЕД, фінансовий
    аналіз, спрощена система бухгалтерського обліку, бухгалтерська
    звітність, контроль і ревізія, 1- С бухгалтерія);
  • комп’ютеризовані системи обробки інформації та управління
    (робота у середовищі WINDOWS’XX, робота з базами даних, 1С –
    бухгалтерія, комп’ютерна графіка, прикладне програмне забезпечення та
    ін.);
  • маркетинг (маркетинговий менеджмент,
    маркетингові дослідження, маркетингова товарна політика, інноваційний
    маркетинг, комерційна діяльність, комерційна логістика, маркетингова
    політика комунікацій, маркетингова цінова політика, міжнародний
    маркетинг, маркетингові інформаційні системи і технології та ін.)
  • організація обслуговування у міні-готелі (підготовка адміністраторів та менеджерів готельного бізнесу);
  • документознавство (організація сучасного
    діловодства, інформаційно-аналітична діяльність, реферування
    документації, правові акти в офіційних виданнях і мережі Інтернет);
  • комерційна діяльність (кадровий
    менеджмент, комерційна діяльність, комерційна логістика, маркетинговий
    менеджмент, електронна комерція, управлінський облік, безпека бізнесу,
    проектний менеджмент і бізнес-планування, організація торгівлі і
    мерчандайзинг та ін.);
  • фінансовий директор (фінанси, фінанси
    підприємств, бух. облік, маркетинг, фін. аналіз та фін менеджмент,
    бюджетування, контролінг, інформаційні системи та технології у фінансах,
    безпека бізнесу та ін.);
  • бухгалтерський облік – фінансовий менеджмент з використанням комп’ютерних технологій
    (основи комп’ютерної техніки (Windows, Word, Excel, Маркетинг (CRM –
    продажі), фінансовий менеджмент, фінансовий аналіз, бізнес проектування,
    управління ризиками, фінансовий облік, управлінський облік, податковий
    облік ті звітність з використанням комп’ютерних технологій та ін);
  • менеджмент безпеки підприємств
    (безпекознавство, менеджмент безпеки підприємства, економічна безпека
    підприємства, інформаційно-аналітичне забезпечення безпеки підприємства,
    інформаційна безпека підприємства, організація безпеки особистості,
    психологія управління, система банківської безпеки, конфліктологія та
    ін.);
  • організація підприємництва і бізнесу
    (державне регулювання підприємництва, механізм і порядок створення
    підприємства, розробка бізнес-плану, спрощена система бухгалтерського
    обліку, оподаткування малих підприємств, організація рекламної
    діяльності та ін.)

По закінченню навчання видається диплом або свідоцтво державного зразка.


Рекомендую також наступні твори:

  • Нет подходящих публикаций